Sunday, December 20

Apasal ko suka main belakang?

Aku pantang betul kalo ada orang main belakang...

Photobucket

Bukan apa, aku memang tak suka orang main belakang ni. Kalau nak main pun, apa salahnya kau main depan? Lebih elok walaupun sakit sedikit, tapi sakit dia tak sesakit kau main belakang...

Stopp!! Hah! korang mesti dah fikir bukan2 ni!Photobucket Aku bukan maksudkan main tu, aku cerita pasal kawan aku ni hah!

Kita orang sama kelas, sama semester, sama bilik lagi.. Tapi malangnya dia ni suka mengumpat orang dari belakang. Cakap orang ni pengotor la, orang ni jahat la, dia tak sedar yang dia lagi jahat. Orang cakap mengumpat tu tak baik, aku tak kisah dia nak complain pasal apa2 ja yang dia tak suka kat kitaorang, tapi apa salahnya dia cakap depan2.. Bincang baik2...

Geram betul aku dengan dia ni... Ish!! Kalau boleh nak sangat aku tampar laju-laju.

P/s: Sorry hari ni aku emosi sedikit. Geram sangat kat budak tu... Eeee!

5 orang pengomen setia:

bolloqs said...

tak baik main belakang weh...berdosa!! ~ngeeee

Budak Hostel said...

nyahaha! betul2... xbaik main belakang... main depan jer la.. =p

din3187 said...

hehe...tampar je laju2... (^_^)

~@k1 is @utuMn!~ said...

huhu~
marahnyer~
biasa la.. ni br rce alm hostel n blaja.. nti da kje... hehehe.. phm2 la ye cyunk~

Budak Hostel said...

@din3187
wah, galakkan nampak =P

@aki
nanti da keja lebih teruk kot >.<

 
C-MaH BamBam Blogger Template by Ipietoon Blogger Template