Thursday, December 17

Cara untuk mulakan hidup baru =)

Title post hahaha! macam kenal jer title tu tapi aku xingat la kat mana ada baca.. hahaha...
tp kan, hari ni nak ajar korang cara kalo korang nak mulakan hidup baru..

entry hari ni banyak picture ja... ayat sikit je hahaha...

1. cari benda yang boleh buat korang sedih bila kenangkannya.



Photobucket



2. cari apa saja bahan yang boleh memudahkan korang untuk membakar barang2 tersebut.. kalo aku, aku pinjam minyak 4T bapak.. hahaha.. sorry daddy! muacks




Photobucket


3. adess.. kantoi markah exam aku hahaha! ok la.. biar api tu membesar~~


Photobucket


4. senyum tau.. jangan x senyum... korang tengah bakar masa silam korang ni.. nyhehehe


Photobucket


5. ok la, aku tau skrg korang nak nangis kan? nangis la... korang nak jerit pon bleh...


Photobucket


6. Ok la.. xsanggup da nak tengok... korang kalo dah xtahan tengok bolehla masuk balik dalam bilik korang dan nangis... nangis!! kalo boleh tido..


Photobucket


hahas.. bangun dari tito merupakan hari baru untuk korang! so enjoy! hahaha

P/s: simple giler entry hari ni hahaha

P/s lagi: entry ni khas untuk my ex-bf =) u cant kill me honey hahax

2 orang pengomen setia:

Precious said...

Ringkas tp best. Start that new life dengan senyum! Yessss ...

Shiema said...

yeah! smilee =)

 
C-MaH BamBam Blogger Template by Ipietoon Blogger Template