Saturday, May 1

Hilang tanpa berita, muncul membebel tak pasal...

Ok guys, 1st of all, aku mo minta maaf sebab dah berkurun lamanya aku tak update blog? sebab? sebab apa? sebab aku amatlah sibuk di dunia aku sebagai seorang pelajar yang baik (baik la sangat). Aku mintak maaf k guys? Dan oleh kerana aku ni dah lama tak blogging, entry ini ada sedikit panjang... Jadi, bagi anda yang cepat bosan, ibu-ibu mengandung, adik-adik bawah 18 tahun, sila jangan baca entry ini ya.. kalo nak baca, aku tak kisah, kalau jadi apa-apa, tanggung sendiri.. nyahahaha

Ok, lets started with haziqah birthday!
Hazi birthday!


Photobucket



Nahhhh... budak ni, satu-satunya adik kesayangan aku... menyambut hari lahir ke 11 pada 25 mac yang lepas... Hehe... happy birthday sis! Macam biasa, aku tak bagi hadiah kat dia sebab aku bukan kakak yang baik pun hahaha... Kalau aku bagi nanti dia naik kepala lak mintak tukar hadiah.. Dan pada masa yang sama pun birthday kak nor (kakak angkat aku). So, kami sambut serentak dalam suasana yang sederhana (tuhan marah kalau melebih-lebih tau).


Photobucket

Photobucket


Twintech Talent Day

Pada 10 april pulak berlangsungnya talent day... Start jam 1pm tapi aku ke kolej jam 3pm. Paling tak best, aktiviti banyak sangat "break-time" dia.. nampak sangat belum ready. Banyak yang tak puas hati. apa taknya? sampai tengah malam aktiviti tu. Mana tak mengamuknya student? Aku pun panas gak, menunggu battle of the band, pukul 9 baru start? haiz... apa-apa pun ni ada sedikit snapshot untuk hari tu...

Photobucket

Photobucket


Deco bersama Budak-HosteL

Aku pulak, beberapa hari lepas, telah mendekorasi bilik aku (sebab aku nak kembali stay di rumah). So, dengan rajinnya, aku telah menyelongkar semua barang dan setiap pelusuk bilik aku yang macam sarang tikus (bukan aku cakap, papa yang cakap) dan membuat kembali bilik aku seperti bilik tidur manusia (statement yang tak masuk akal tapi logik).

-Sebelum sesi mengemas-

aku : *tutttt tutttt* helo sayang!
Mr. D: hai...
aku : sayang esok temankan baby pergi beli cadar tilam
Mr. D: Ok baby...
aku : sayang polah apa? (sayang buat apa?)

*bla bla bla bla..... 20 minit kemudian....

Papa : Astafirullahalhazim, tok bilit ka sarang tikus (ni bilik ke sarang tikus)
aku : ilek bah pak, nak ngemas la tok (rilex la ayah, mahu mengemas ni)
Papa : hah, bagus la ya.. orang dara tok... (bagus la tu, orang dara ni *mengeluh* )
aku : bapak...
Papa : hah?
aku : boleh sik ku nginang hamster agik? (boleh tak saya pelihara hamster)
Papa : jangan nak buat hal *bla bla bla bla bla*

30 minit berlalu... aku memutuskan untuk membersihkan bilik esok pagi kerana kepenatan.

-Selepas balik dari membeli cadar bersama Mr.D... Aku memulakan misi "pecah sarang".

*Before operation*

Photobucket
Oh.. pemandangan yang indah sekali =.='

Photobucket
Jangan tanya aku ni bilik sapa

Photobucket
Ok, naaa.. serius aku tak mo mengaku ni bilik aku =.="



After 2 hours 27 minute and 19 second


*After operation*

Hah, this is what we call room sweet room
Photobucket

Photobucket


So, you can bring your girlfriends and meet me at the hotel room.. ahaks!

Tiga ni jer kot aku nak cerita kat korang, sebab aku dah lupa apa yang jadi kat sekitar aku.. Ok la, aku akan rajin-rajin berblog balik...

aku mintak maaf sebab lama dah tak update dan kepada member blogger aku, aku mintak maaf sebab lama dah tak menampakkan diri kat blog korang. Nanti aku akan lawat blog korang, k? sayang korang! mwax!

Oh ya, btw, aku tak akan duduk di hostel lagi buat sementara waktu ni, so ini membuktikan yang aku bukan lagi "budak hostel"

Photobucket


Tapi dont worry la, blog ni still akan maintain macam dulu balik... ehee... esok aku akan update blog ni lagi k? Entry untuk esok, aku akan bawak korang jenjalan kat kuching ni.. Lagipun ada Pikom PC Fair... so aku akan cerita pasal tu la... Okies?

Aku kena blah dulu, mata berat nih, esok pagi kena bangun awal lak nak jumpa Mr. D then nak jumpa member... ok, chow! adios! mwax!

3 orang pengomen setia:

Pn.Miza Ramli said...

lamenya dier xupdate blog
buzy rupenya
dh habis ke sem ni
miza balik kg 5hb t
huhuhuh
brg2 xkemas lagi jugak ni

ok la
selamat berblogging

khaulah said...

uh. ak mmpu bce yg atas je.. but the pics do tell the stories :)

hehe.. hepy befday utk adek!

Anonymous said...

mmwahahahaha

 
C-MaH BamBam Blogger Template by Ipietoon Blogger Template