Wednesday, December 30

Hari yang Indah untuk kanak-kanak bawah umur!

Hah, tu dia title aku.. hahaha! Hari ni penat... Main game, jaga budak.. Haiz.. Giler ah! Masa aku menaip ni jam pukul 12.57 am. Aku duduk depan pc lagi... Asal aku tak tido? Aku takleh nak tido! Ahh! Esok aku kena bawak anak-anak jagaan aku ke bandar.. Jalan-jalan cari makan kononnya... Aku iyakan ja la.. Lagipun bukan selalu aku bawak diaorang jalan-jalan. Lebih2 lagi adik kesayangan aku yang comel itu... Hahaha! Hari ni diaorang nakal mengalahkan aku masa kecik2 dulu.. Masa kecik2 dulu aku ni budak baik tau! (baik la sangat)


Photobucket
Hah! ni dia trio tercomel!



Diaorang bertiga ni la yang akan aku bawa berjalan esok... Pernah tengok wajah diaorang? Mesti la pernah! Entry lepas aku saja ja tayang muka diaorang bertiga.. Bertuah la korang ea, besar nanti jadi popular la sebab gambar merata-rata je aku letak.. hahhaa!


Photobucket


Masalah betul aku sekarang ni... Nak tau kenapa? Aku asyik makan mee ja.. entah, aku pun tak tau apasal, tapi nafsu makan mee aku menjadi-jadi.. Korang tolong2 la nasihat aku ea... huhuhu...

Photobucket
(makan malam tadi, maggie asam laksa dan milo ais)



P/s: Aku nak buat entry formal takut korang tak mo baca plak.. hehehe
Ps2: Sorry ah entry hari ni aku hilang feeling berblog sikit... hahaha
Ps3: sapa yang ada tag tu bg aku ek.. blog ni xpernah dapat tag pun.. hehehehe!

2 orang pengomen setia:

Dak Wan® said...

Comel-comel jewr semua erk? Hehehe

Shiema said...

hehehe... memeng toml pon diaorg ^^

 
C-MaH BamBam Blogger Template by Ipietoon Blogger Template