Thursday, December 31

Selamat tinggal kekasih GELAPku...

Hari ni emosional sikit... huhuhu.. Aku tak tahu nak mula macam mana.. Macam tajuk post aku.. Aku nak ucapkan selamat tinggal kat dia... Aku terpaksa.. Aku tak boleh nak bersamanya lagi.. Aku perlu tinggalkan dia.. Semua tak merestui hubungan kami.. Semua orang minta aku berpisah dengan dia...

Photobucket


Aku takkan lupakan kau... Aku ingat lagi kenangan kita lepas-lepas... Kita selalu bersama.. Kau selalu teman aku.. Walaupun orang pandang hina kat aku kau sentiasa ada dengan aku, menemaniku bersama... Ingat tak dulu masa aku kita 1st time jumpa? Malam tu kau datang kat aku, bagi aku harapan baru.. Aku sayang sangat kat kau.. Maaf sebab aku jadikan kau kekasih gelapku... Aku taknak kau jadi kekasih aku sebenar, sebab aku tahu perkara ni akan terjadi.. Tengok, hari ni aku terpaksa berpisah dengan kau..

Ingat tak, kita selalu buat perkara pelik-pelik bersama.. Kau ingat tak dulu masa aku kena pukul budak sebab dia ingat aku rampas boyfriend dia.. Kawan aku yang lain tak tolong aku pun.. Tapi kau tetap dengan aku. Aku sakit, kau pun sedih. Aku gembira, kau lagi gembira.. Kau fahami aku, sebab tu aku sayang sangat kat kau..

Aku minta maaf aku kena tinggalkan kau.. Tapi kau jangan risau, aku dah ada kekasih gelap yang baru! Esok kami berdua bercadang nak berjumpa. Tapi aku pasti dia mesti sebaik kau... Dia mesti akan menemaniku sepanjang masa macam kau selalu buat... Apa-apa pun, terima kasih sebab kau sering bersama aku dulu.. Kita tak mungkin akan jumpa lagi lepas ni.. Kalau ada salah silap aku masa bersama kau, aku minta maaf...

Selamat tinggal 2009... Selamat datang 2010! hehehehe...

P/s: saja jer buat entry lain dari orang lain.. asyik cakap pasal azam jer.. Azam aku tahun lepas blom tercapai lagi kot! ekekeke!

15 orang pengomen setia:

ZIANA ♥ FARREL said...

ceh!!!buat i terfeeling lebih2 plak! btw, happy 2010 dear..

Budak Hostel said...

@ ziana
ekekeke.. feeling ek? ak pon feeling gak bila taip ni huhu

Dak Wan said...

Happy tawun baru! Kekasih gelap mesti itam kan? Apakah? ngeengeengee

Aiza said...

hihik.. gtu eh?? ingatkan pe tadi.. baru jea nak start feeling2.. konon2nyer jea laa. ahhaha

detektif cyber said...

alahai....bercintan cintun atas pokok plak...ahak...

Budak Hostel said...

@ dakwan
hehehe slamat tahun baru jugak! Kekasih gelap kalerfull =P

@ aiza:
ekekeke.. feeling ke? =P

@ detektif cyber:
hahaha.. mana nak cari, atas pokok tu.. LOL =p

..nOj.. said...

aiseh... wat saspen je... nice entry btw... hepi new year

Budak Hostel said...

@ noj
happy new year to u too =p

Didi Nadhirah said...

wah memang lain anyway happy new year

Budak Hostel said...

@ didi nadhirah:
ekeke.. thanks happy new year too =P

zack zukhairi said...

ces! :D

aku zaty said...

ceh! ingt kn hape ler tdi..
wat gmpak btol la dye nie..
huhu..
hepy new year!=p

Budak Hostel said...

@ zack:
u kena beb! nyahahaha!

@ aku zaty:
ekekeke.. saya setia orangnya, xpasang kekasih telap..
kalo nak pasang pon kekasih terang jew =P

░♥si lampu neon♥░ said...

ayat ko bermadah betul hahaha

Budak Hostel said...

@ si lampu neon:
ekekeke... ayat budak darjah 6 kot hahaha!

 
C-MaH BamBam Blogger Template by Ipietoon Blogger Template